Lien-en-Liza-in-Turkije.reismee.nl

Mario en die mooie turken

Beste vrienden,

De ochtend begon rustig met een wekker om 9 uur en Lien die 2 seconden later zo fris als een turks hoentje uit haar bed sprong, ik volgde eventjes later maar later we er voort gemak geen uur op plakken. Alle twee aan de bap gewerkt maar gelukkig was dat niet de highlight van de dag! we gingen 's middags eens naar de grand bazaar, de grootste overdekte markt ter wereld met 4000 winkels, 200 000m², 68 straatje en...Mario. Mario begon zijn zin met: ' Wauw je hebt een mooie pyjamabroek aan' en ik natuurlijk: 'excuseer?' Het gesprek ging een rare toer op met als hoofdzaken: Bangkok, crazy Erasmusgirls, een hand op mijn poep en Lien die bijna omver lag van het lachen. Hij nam ons mee op pad om een Turkse sim kaart te kopen want bij zijn vriend ging dat veel goedkoper zijn dan in de officiële winkels. Onderweg waren er veel nutteloze gesprekken, rare blikke en leugentjes. Uiteindelijk kwam het uit dat ik een Indisch mooi vriendje had, hij deed nog een laatste poging door een sixpack strandfoto van hem in Bangkok te tonen maar het was tevergeefs, zoals hij het zei: 'I set you free now, but only one last kiss' nadien gingen we eindelijk terug alleen op pad. Na een mooie jongen met Pashmina sjaals, een chocomelk van welgeteld 4 euro en een jongen die Lien met de woorden: 'sweet girl you want chocolate?' te verleiden gingen we terug naar huis en viel Lien als een blok in slaap en heb ik nog enkele telefoontjes van Mario gekregen. Vanavond gaan we misschien nog even van het wilde, wonderbaarlijkeTurkse nachtleven gaan genieten.

Groetjes,

Lien en Liza

Emilie

jaja... ik ben nog steeds jaloers:)

marylin

hihi zalig!! wa ne snoeper diene Mario, alléhup de eerste stalker is al 'n feit :)

mama lien

Nog drie dagen en dan krijgen jullie een eerste evaluatieverslag door drie belangrijke mensen uit Assenede en drie gekende Gentenaars

pieter

En heeft em die last kiss gekregen? Wat trouwens over alle voorgaande kisses? Geen wonder dat hij u gans de nacht opbelt...