Lien-en-Liza-in-Turkije.reismee.nl

Istanbul

Dag lieve mensen,

Nadat we vandaag bijna niet in Istanbul geraakt zijn vanwege een dutje aan de verkeerde gate, zijn we toch wel wat moe en hongerig de stad een beetje gaan verkennen, een mooi parkje gevonden en inkopen gaan doen. Als je in Istanbul toekomt krijg je meteen verschillende indrukken, je ziet mooie kleurrijke ( soms wankele) huisjes, sjieke huizen, kleine steegjes, kapotte winkels of dan een H&M. We gaan er een rustige avond van maken want morgen komt Esma ons om 8u 's morgens oppikken om ons wat wegwijs te maken in de stad. Ontdekking van de dag, vegetarisch zijn in Turkije...geen optie zo te zien. We houden jullie op de hoogte van ons turks leven, tot later!

Groetjes,

Lien en Liza

Marylin

toch nog iets gevonden om te eten dan? ben al benieuwd naar de volgende verhalen :) geniet van jullie avondje! x

oma en opa

Het doet ons genoegen te lezen dat jullie op uw bestemming zijn. Recupereer maar van jullie vermoeiende reis, nog een prettige avond en morgen een mooie ontdekkingstocht. Vele groetjes

Elien

Vlees vlees vlees! :p Geniet ervan.. Hopelijk daar niet té koud!

Va

Gün kiz!
Geniet maar volop van jullie eerste wittebroodsdagen in Istanbul, zodat jullie ons binnenkort alle leuke hoekjes en kantjes kunnen laten zien.
Heel veel plezier, en zorg goed voor elkaar.
Knuffel

floor (de allertoffste zus)

J to the aloers!! :o laat maar veeeeel schattige kindjes geboren worden en trek maar veel foto's! veel plezier :)

Gracie

Leuk Leuk Leuk!!!!! Post maar lekker veel berichtjes want das altijd fijn om te lezen hoe het daar gaat! Geniet ervan en take care!!

Liefs
Gracie

Annelies (superfanatastische vriendin van lien)

allerliefste lien :)
het doet me deugd dat alles daar vlot verloopt :)
Laat iets weten wanneer je op skype komt en dan wil ik alles horen van je eersteervaringen in turkenland he :)
dikke kus

Emilie

Cooooool! zo jaloers. manman. Ik ben blij dat jullie het tot nu toe goed stellen.
Liefs,Emilie

Yasmin

Hahaha inkopen gaan doen?! Serieus Lien, ge had toch ne pot Nutella mee en pasta? En toch nog inkopen doen?! Hahahaha!

Veel plezier daaarrrrrr! x

Pieter M

Bijna vlucht gemist vanwege een dutje aan de verkeerde gate... Sorry zusje, maar dat is zo keihard typisch jou... :D

oma en opa

Hello Lien,
Hier is den dooi ingetreden. Het is nu heel wat beter om te gaan trainen. Hoe is het met de koorts? Genezen?
Geniet maar verder van de rust -en vacantie - periode om er nadien in te vliegen. Zoals gevraagd ons mailadres: nuytinck.d@telenet.be Vele groetjes van oma en opa