Lien-en-Liza-in-Turkije.reismee.nl

Verhuisd...

Jawel, we hebben ons mooie appartementje verlaten om samen met andere erasmus studenten onze overige 10 weken door te brengen in het erasmushuis. Ookal hebben we nu wat minder luxe, het was een super beslissing. Zo koken er elke zondag 2 personen een typische maaltijd van hun land voor de ganse bende! De sfeer is hier opperbest! Het is een enorme levenservaring. De weken mogen voor ons traag voorbij gaan! Nu genieten we nog van onze laatste week vakantie en... van de feestjes. Zo gaan we volgendweekend mee op een skitrip wat heel plezant zal worden.Natuurlijk werken we ook regelmatig aan onze bachelorproef want die moet bijna af zijn.Maar volgende week maandag beginnen we aan het echte werk! We doen nachtshiften van 16uur met natuurlijk wel wat rustdagen ertussen. Ik en Liza houden jullie op de hoogte van onze avonturen! De foto's zijn te zien op mijn facebook en de facebook van Liza :)

Groetjes vanuit het zonnige Istanbul :D

xxx Liza en Lien

oma en opa

We stellen met genoegen vast dat je daar al heel goed ingeburgerd bent en dat het je perfect aanstaat in het erasmushuis. Geniet nog maar enkele dagen, wees voorzichtig bij de skitrip en veel succes bij het echte werk. Nachtshiften van 16 uur daarvoor zouden ze bij ons al lang in staking zijn. Vele lieve groetjes van oma en opa

Frida

Dag Lien en vriendin, je mails gelezen en alles valt mee in Istanbul, leerrijk en nieuwe omgeving ontdekken en verkennen.Voorzichtig want Turken kijken graag naar blond!!!!
Groeten en het gaat jullie daar goed.
Frida uit Eeklo

pieter

Ben al benieuwd wat voor typisch Belgische kost jullie gaan koken...

mama missiaen

ik wens jullie veel plezier op jullie uitstap,geniet met volle teugen,maar zorg dat je beiden heelhuids terug komt, want helpen bij bevallingen in het gips of met krukken lijkt mij niet handig. lien hou liza in de mot,want ze durft nogal eens uit de lift stappen en vroem....recht naar beneden stuiven,jouw skireputatie ken ik niet,maar ze kan wellicht niet erger zijn dan die van liza. tot volgende week

Frida

Lien en Liza,
Hopelijk zal de familie bij hun thuiskomst alles wel vertellen wat jullie daar uitspoken, maar vergeet vooral niet waarom jullie DAAR zijn.
Hier in Eeklo weinig nieuws,volgende week beginnen DE KOERSEN en dan zien wij opa en oma veel .Ik denk dat oma veel zal te vertellen hebben 'k ben der zeker van gij ook Lien?Groeten Frida

Ineke Neefs en familie

Hoi Lien en Liza,

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Geniet er maar van met volle teugen. Het is een one in a lifetime ervaring.
Veel plezier nog en natuurlijk blijf ik jullie blog lezen.

Groetjes van Ineke en de familie

Hallo Lien en vriendin.

Ik wens jullie het beste in Turkije,en geniet van de
nieuwe en leerlijke ervaringen.
Veel liefs Tante Alice***

mama lien

Wanneer komt er nog eens verhaal? Ik word ongeduldig en nieuwsgierig. Foto's mogen natuurlijk ook altijd.