Lien-en-Liza-in-Turkije.reismee.nl

stage!

Dag iedereen!

het is weeral een tijdje geleden dat we iets op onze blog hebben gezet dus hier nog eens een verhaaltje.. We hebben 2 nachtshiften achter de rug van maar liefst 16uur. Maar het is ontzettend leuk en leerrijk! Ik en Liza hebben elk al een paar bevallingen kunnen doen. Ook hebben we al kunnen hechten. De laatste nachtshift hadden we een demax van een gynaecoloog die liza liet hechten en ik stond op de wacht want de hoofd gynaecoloog wou niet dat studenten dit uitvoerden. Ook ons infuzen prikken (voor allebei een werkpunt) lukt al veel beter! De vroedvrouwen zijn schatjesLiza en ikzouden ze zo kunnen knuffelen! Het is hier gewoon zalig in Istanbul, zowel de nachtshifts als de leuke erasmusstudenten waar we samen mee wonen! Nu hebben we 4 dagen rust wat ons goed doet na deze lange shiften. Als het aan ons lag zouden we veeeeel langer willen blijven dan 3maand want we beseffen nu al hoe hard we het hier gaan missen! We houden jullie op de hoogte van onze avonturen en tot snel!!!

dikke zoenen liza en lien x

Gracie

van een kort en bondig verslag gesproken :p details graag :) hehe maar kan mij voorstellen dat jullie wel andere dingen aan het hoofd hebben dan de thuisblijvers the updaten!

Veeel Liefs van Gracie

mama lien

Dus niet in het gips waar de mama van Liza zich een beetje zorgen over maakte. Hopelijk heeft zij ook kunnen genieten van de prinseneilanden en "het tandemavontuur".
Leuk te lezen dat de zware nachtshiften goed meevallen. Leuke vroedvrouwen "demaxe" gynaecologen, wat wil een mens nog meer. Voor jullie misschien een babyboom en voor mij enkele foto's van alledag en enkele foto's van babietjes die door jullie op de wereld gezet werden.

Dikke kussen en veel plezier

Frida

Lien en Lies, hier slecht weer.
Opa heeft al zijn kasseibrand opgelopen, maar oma heeft hem goed ontsmet!!!!De weg in Oosteeklo lag er glad bij met een oliespoor.
Ik denk dat hij morgen wel een beetje stijf zal zijn.
Laat de Turkse kindjes maar mooi geboren worden dan kunnen ze echt daar blijven.Groeten ui Eeklo

oma en opa van Lien

Demaxe van gynaecologen, schatjes van turkse vroedvrouwen, leuke erasmusstudenten, het is hier gewoon zalig in Istanboel, ge komt toch nog terug naar de Asseneedse polder hé. Zo niet sturen we jullie het gepaste infuus met een terugkerend ingredient.
Rust nu maar goed uit na de eerste twee shiften om er volgende week drie keer in te vliegen en met alle succes kindjes op de wereld te brengen. Vele innige kusjes van ons beiden en tot skype. Ik heb er immers meer dan behoefte aan om met mijn supperfan te communiceren

Annelies

Lien!!!
Een boeiende start zo te horen!
maar langer dan 3 maanden :o Dat zouden wij hier niet zo hard zien zitten! 3 maanden is nu al te lang.
Geniet nog van je tijd daar en foto's van je pruik???? :D
tot eind april meid!!
dikke kussen en knuffels

floor

miljaar frida diene commentaar! xD kga hier niet teveel blabla verkopen, maar kben alleszinds blij dat jullie het goed maakt! kom morgen om half 9 op skype en vertel het mij dan eens allemaal. Ik zal dan ook eens mijn verhalen vertellen! groetjes aan liza, cheers! x

floor

goed maken éh ;)